Wytyczanie nowej ścieżki na Dąbrowie | madu.bikestats.pl Siodłem po jajach

avatar Pedałuje madu z miasteczka Sompolno. Od maja 2011 przejechał 18707.47 kilometrów w tym 417.10 w terenie. Jego średnia prędkość to 25.41 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Sport Club Konin

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy madu.bikestats.pl
Prędkość maks.:0.00 km/h
Kadencja średnia: obr.

Wytyczanie nowej ścieżki na Dąbrowie

Czwartek, 12 maja 2011 · | Komentarze 0

Dziś postanowiłem coś przedsięwziąć i wytyczyć nową ścieżkę dla MTB, ew. BMX na Dąbrowie, czyli w lesie graniczącym ze Sompolnem. Jest dużo do roboty. Znalazłem już jakąś starą, w miarę ubitą ścieżkę pod koniec mojej trasy, ale jest strasznie zawalona połamanymi drzewami, gałęziami, liśćmi, szyszkami, etc. Wcześniej trzeba będzie ogarnąć przeprawę przez dość głęboki rów. Jakiś mostek da radę zrobić. Nie wiem jak długa będzie ta trasa. Jest wiele możliwych zakończeń bo są poprowadzone utwardzone drogi, którymi porusza się leśniczy swoim samochodem.
A właśnie, muszę jutro udać się do leśniczego i pogadać z nim czy takie coś przejdzie. Jak nie to się zrobi na dziko bo nie ma już gdzie jeździć...

Co do samej budowy to dam radę to ogarnąć sam, do pomocy jakiś sekatorek, piłę, grabie, szpadel, kilka godzin roboty i będzie "git majonez".