Ryńska Góra | madu.bikestats.pl Siodłem po jajach

avatar Pedałuje madu z miasteczka Sompolno. Od maja 2011 przejechał 18707.47 kilometrów w tym 417.10 w terenie. Jego średnia prędkość to 25.41 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Sport Club Konin

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy madu.bikestats.pl
Prędkość maks.:0.00 km/h
Kadencja średnia: obr.

Ryńska Góra

Sobota, 14 maja 2011 · | Komentarze 1

Dziś misja Dąbrowa. Uwinęliśmy się (tak, liczba mnoga, pomagał mi Błażej z Brunonem) dość szybko. Wszystkie większe gałęzie i mniejsze powalone drzewa zostały uprzątnięte. Pozostała kosmetyka jak uprzątnięcie śmieci z okolicy naszej ścieżki (oczywiście to nie my śmieciliśmy).

Po kilku godzinach obijania się w domu zaczęło mnie znów nosić. Tak więc nie myślałem za dużo i od razu wsiadłem na rower.

Najpierw ze Sompolna udałem się do Mostek, potem małe kółeczko do Wierzbia,
następnie przez Ośno do Drzewca

na Ryńską Górę.

Zjazd dość szybki - ok. 40 km/h Można byłoby więcej ale piach był bardzo niestabilny i głęboki, a na tyle mam łysą oponkę.

Przejażdżka dość udana mimo sporego wiaterku. Podczas drogi do Drzewca postanowiłem zapytać pewnego pana koszącego trawnik przed domem o drogę aby bez sensu nie błądzić.

Okazał się bardzo miły i szybko mi objaśnił dojazd. Dojechałem na szczyt jedną z wielu dróg. Za tydzień na pewno pojadę sprawdzić kolejne podjazdy!