Powrót - Dzień 3 | madu.bikestats.pl Siodłem po jajach

avatar Pedałuje madu z miasteczka Sompolno. Od maja 2011 przejechał 18707.47 kilometrów w tym 417.10 w terenie. Jego średnia prędkość to 25.41 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Sport Club Konin

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy madu.bikestats.pl
Prędkość maks.:39.32 km/h
Kadencja średnia: 76 obr.

Powrót - Dzień 3

Środa, 11 lipca 2012 · | Komentarze 3

Zdjęcia później.

Wyjechałem o 8:30, dość sprawnie przedostałem się do Nowego Dworu Mazowieckiego. Dalej kierunek Kamion.

Mała Wieś Przy Drodze © mad

Straszna nawierzchnia, ale coś za coś. Podarowałem sobie krajówkę ze względu na brak pobocza. I tak cały czas lewym brzegiem Wisły. Nagle gdy do Kamionu pozostało ledwie 10 km - OBJAZD. NO CHYBA TY! Powód: awaria mostu to nawet się nie pcham. Rower wziąłem, zapasowe majtki, aparat, ale kurde, na śmierć zapomniałem o kajaku...
Co jak co, ale z objazdami miałem złe wspomnienia. Dziś było tak samo. Po 10 km jazdy tym zacnym "objazdem" w końcu zapytałem miejscowych. To była pierwsza okazja bo nie było widać od godziny żywej duszy na drodze.
Tam pan pojedzie.
To pan pojechał.
Jechał...
jechał...
I dotarł do drogi na Płock po 30 kilometrach. Grejt. Senk ju. Jak spotkam gościa co zarządza te objazdy to wyrwę... wyrwę włosy na klacie!
Dalej raczej bez ekscesów. Do Płocka średnia 29 z groszem. No i to było na tyle. Później do samego domu wiatr w twarz. 25 km/h było sukcesem.

To już koniec mojej skromnej wyprawy. Zobaczony skrawek Polski, zaliczone sporo nowych gmin, trochę kilometrów w nogach...

Home, sweet home... Alabama to nie jest, ale jest dobrze.