Tour de SILESIA - dzień 1 | madu.bikestats.pl Siodłem po jajach

avatar Pedałuje madu z miasteczka Sompolno. Od maja 2011 przejechał 18707.47 kilometrów w tym 417.10 w terenie. Jego średnia prędkość to 25.41 km/h

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl

Sport Club Konin

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy madu.bikestats.pl
Prędkość maks.:46.58 km/h
Kadencja średnia: 85 obr.

Tour de SILESIA - dzień 1

Środa, 8 sierpnia 2012 · | Komentarze 3

Turek - Sieradz - Wieluń - Bytom - Chorzów

Ruszam kilka minut po 14 z Turku gdzie dostałem się samochodem.
Prognozy były fatalne. Przygotowany byłem praktycznie na całą trasę z przelotnymi opadami. Na szczęście nie sprawdziło się. Jedyne co się sprawdziło to bardzo silny wiatr zachodni. Często przeszkadzał, ale momentami wynagradzał trud wiejąc w plecy.
W Lublińcu dłuższy postój w MC Donald's. Ledwie wyjechałem zaopatrzony już w oświetlenie, chcąc być przykładnym rowerzystą wjechałem na drogę rowerową. NO WAY. Nigdy więcej. Od razu na pierwszym krawężniku odczepiła mi się tylna lampka i stwierdziła, że już nie chce jej się świecić. NAJS.
Na szczęście miałem kamizelkę odblaskową i na sakwie wywiniętą deszczówkę - też odblaskowa. Do samych Tarnowskich Gór prowadził mnie objazd.
Przez 200 km trzymałem śr. powyżej 30. Przed Tarnowskimi Górami mały kryzys. 23 km/h i więcej nie chciały nogi kręcić.
Przed Bytomiem spotkałem Raptora który po mnie wyjechał. Od razu odżyłem 37 km/h nie było problemem. Szybko przebiliśmi się do Chorzowa.
Wieczorem zrobiło się strasznie chłodno - 13 st. albo i mniej. Za dnia było bardzo przyjemnie w okolicach 25.